Terasa bodohnya diri ini ,
Dec 20, 2010 | 0 comments
Hye .Semalam ,03 00++ am macam tuh Ada org call hp aku, haishhhhhh. Menatang mana la tpon pepagi buta nih. Menyumpah seranh aku dalam hati nih, then aku pun capai hp aku yang x seberapa jauh dari tempt aku duduk tuh. Tgk nama, *tuttt* , dalam hati, eii baso bengong NIH buat pe la call pepagi buta nih. Aku pun angkat, borak borak pasal benda tak berfaedah sampan kul empat pagi. Dlam hati NIH buang tebiat ke dy nih tetiba tak de angin tak de rbut, tetiba call. Haishhhhhh, then aku letak, tpon lagi. Memang sah dah buang tebiat nih. Again, bengong. Di sebabkan aku kena dgr cerita rekaan dia untuk menipu aku, aku terpaksa korbankan masa tido aku . Semalam aku tido pukul 5 30 am kau tau, sampai kena marah ngan ayah aku sbb tdo lwat gile smalam. Uishhh, sakitnya ati, tp bodohnya aku bila difikirkan balk,buat pe aku lyn ? Bodoh jugak la aku nih, lps ni dah malas nak layan orang call aku lagi, germ geramnyaaaa aku
Haishhhhihhhhhhh, pagi ni bertolak balik ke kelantan. No more online , blogging mood. Can't wait to meet my eldest bro... Rindu gila kat dia..
Hoho, chow !!


